Ganska trött därav den dåliga uppdateringen

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen de senaste dagarna.. Har varit ganska trött både psykiskt och fysiskt.. Kroppen är trött och huvudet är tungt.. Vet inte riktigt varför.. Kan vara någon förkylning på G.. Kan vara sviterna fter förra veckans magsjuka.. Kanske jobbar för mycket? Vad vet jag.. Någonting är iallafall fel med kroppen så mycket vet jag.. Ont i ryggen som jag inte borde ha.. En urinsticka som aldrig verkar vilja bli riktigt bra men odlingarna visar ingeting.. Blod och vita blodkroppar i urinen fortfarande sedan november månad.. Av och till hela tiden.. Nu dock konstant de senaste veckorna.. Vad det tyder på vet jag inte men någonting är det.. Nu har jag som sagt dessutom börjat få ont i ryggen igen.. Jag blir trött bara av att veta att någonting inte är som det ska.. Vad kommer härnäst? Min fantastiska mamma sa något idag som man åtminstone kan tänka på.. När jag väl blir 30 har jag byggt upp ett dunder-immunförsvar sen lär jag inte bli sjuk mer.. Skrattar lite för mig själv när jag tänker på det.. Så blir det kanske vem vet... Lite trist att det är 6 år dit bara men den tiden lär gå fort *skratt* Tots min lediga dag imorgon så ryker sovmorgonen.. Får ta mig upp och kontakta vårdcentralen ännu en gång och boka en tid.. Åtminstone prata med en sjuksköterska.. Det är bra att man jobbar där man gör så kan man följa upp sig själv med urinstickorna och annat ett tag innan man behöver ta sig till en doktor.. Men nu är det nog dags.. Läkaren på jobbet idag tittade frågande på mig när jag sa att jag inte ontaktat min läkare än trots att det hållt på ett tag.. Hon trodde nog jag var lite knäpp.. Det är jag ju visserligen oxå.. Ett U-ljud av njurarna och diverse prover tyckte hon.. Hmm kanske dagst att börja lyssna lite på andra.. Ja jag tror nog det så kl 8 ligger jag på telefonen tilol VC imorgon.. Vet inet om det har något att göra med tröttheten.. Vi får se.. Nog pratat om mina krämper och mitt gnällande.. 

Varit en bra kväll på jobbet idag.. Igår var det en dag med massor av händelse och fullt upp.. Idag har det oxå varit en del att göra men ett mer behagligt tempo och inte fullt lika rörigt.. Var liet mer utspritt mellan patienterna idag.. Dem sista två timmarna längtade jag hem idag och kände mig inte allt för piig men som sagt det beror på mig själv.. Hade jag varit fullt som jag brukar så hade jag nog tyckt att tempot idag egentligen var alldeles för lågt.. Jag vill ha saker att göra.. Det ska hända saker.. Helst något som får adrenalinet i kroppen att flöda! Gårdagen var lugn efter jobbet då man var helt färdig.. Hände inte allt för mycket.. Imorse innan jobbet då man har jobbat kväll blev det lite samtal man ringde.. Fixade och donade.. Sen bar det av till jobbet och nu är man äntligen hemma igen.. Tog ganska lång tid att köra hem idag då det snöade på väldigt bra.. Efter olyckan vill jag egentligen inte köra bil alls i vintervädret och ännu mer om det är minusgrader eller snöar.. Man krampar om ratten med händerna och är helt stel när man väl kommer fram dit man ska.. Ingen höjdare.. Rycker det kan bli vår istället.. Blir lite varmare och ljusare om dagarna.. Bli lite färggladare miljö... Längtar så efter våren och sommaren!!

Något annat jag saknar är mitt hjärta.. Någon har stulit det!! Och han sitter uppe i GBG med det just nu.. Jag jobbar mycket nu dessa två kommande veckorna så vi hinner knappt ses någonting om vi hinner ses nånting alls.. Usch den tanken vill jag inte tänka ens.. Klart vi MÅSTE träffas under dessa veckorna annars kommer man bli galen ju! Längtan är stark! Och saknaden stor... Mitt hjärta <3

Nu ska jag ta mig lite proviva sen säger jag godnatt..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback