Hemma igen

Ja det blev ett kort arbetspass idag så man är redan hemma.. Ont som f*n i ryggen idag så det gick inte som jag ville.. Ahh blir galen av att inte kunna göra allt jag vill och inte kunna röra mig som jag ska! Det gör ont att springa rundor och greja med en massa samtidigt som jag blir galen av att vila.. Det kvittar om jag sitter, står eller ligger för det gör ont ändå.. Lyfta saker går knappt alls märkte jag på jobbet.. Får hoppas det släpper snart.. Jag får ge det några dagar till iallafall.. Men man hade ju velat kunna knäppa med fingrarna för att bli helt återställd igen.. Så fort som möjligt gärna.. Tålamod tålamod tålamod.. Ja visst!!

Ska strax gå och tappa upp ett riktigt varmt bad och se om det hjälper lite grann. Har precis fått i mig lite mat oxå så man är mätt och belåten.. Sen kommer jag stupa i säng och förhoppningsvis somna gott.. Fått lite andra smärtstillande av läkaren på jobbet så får vi se om det funkar bättre..


 Tycker det kan bli tisdag-onsdag oxå snart så mina kläder kan komma.. Beställt lite roligt från bland annat bubbelroom o lite andra ställen.. Alltid kul med lite nytt och fräscht från modebranschen.. Sen får man förhoppningsvis tillbaka bilen om lite mer än en vecka oxå.. Ska bli skönt att köra sin egen bil igen.. Inte för att denna är jobbig att köra men man trivs bäst i sin egen bil som man käänner ordentligt.. Är lite skillnad på Reanult och Ford.. Sen känns det lika konstigt varje gång man ska starta lånebilen då man inte har någon nyckel utan man sätter in ett kort i en kortläsare och trycker på en startknapp för att starta bilen.. Känns helkonstigt att starta en bil på et sättet när man är van vid att använda nyckel.. Nu helt plötsligt trycker man på en knapp.. Hightech!!

Måste säga att förutom olyckan så mår jag så himla bra just nu! Jag börjar få ordning på livet.. Jobbet flyter på och jag trivs oerhört bra! Lägenheter har jag lite planer för och jag trivs kanon här.. Klart det blir lite ensamt ibland men då kan man alltid ta upp telefonen och ringa.. Framtiden ser ljus ut på alla fronter.. Jag trivs med mig själv och jag trivs med min tillvaro.. Det var längesen jag kände ett sådant lugn! Längesedan jag mådde så här bra i mig själv! I'm on my way to the top with some help from my family and friends!! *loveeeee* Jag har börjat om på nytt och jag ser bara framåt.. Livet är alldeles för kort för att se bakåt!

*Lämna det förflutna bakom dig och lägg istället framtiden i dina händer*.

Nu ska jag gå och ta mig det där varma sköna badet jag skrev lite om innan..
Önskar er alla läsare en underbar lördagskväll!

Tack familjen Lindkvist för kommentaren, ta hand om er ni oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback