I'm alive! =)

Gott folk och kära vänner jag lever och jag har inte lämnat er.. Har dock haft fullt upp den senaste veckan med massor att göra så någon blogg har det inte blivit precis.. Var iväg i början av veckan sen har det varit nyår, man har haft sällskap och man har jobbat så datorn har varit bortprioriterad.. Och det är ganska skönt ibland.. Men jag mår bra..

Jag mår bättre än bra faktiskt! *härlig känsla* För tillfället är det lugn och harmoni i mitt liv.. Saker och ting rullar framåt.. Jobbet går bra.. Jag har mina vänner och min familj.. Jag har en trygghet som jag länge saknat.. Trots ännu en urinvägsinfektion och antibiotikakur så mår jag bra och humöret är på topp.. Dock känns det lite tomt här hemma ikväll.. Jag har hittat tillbaka till mig själv.. Till en tillvaro med harmoni.. Jag har hittat en vardag som fungerar bra.. En vardag där jag mår bra.. Jag har lärt mig mycket om mig själv de senaste månaderna.. Jag har kunnat ta mig tid att satsa lite på mig själv.. Hittat min egen väg.. Känns så bra..

Nyår var fantastisk!! Underbara vänner och god mat! Var mycket skratt hela kvällen och massor med mys.. Kellie var lika snäll som vanligt.. Busade runt för fullt och pratade på..  Och så massor med kramar och pussar som vanligt.. Världens goaste lilla tjej minsann! Och som vanligt så charmade hon hela sällskapet man hade här hemma.. Din dotter kommer bli en prinsessa Tess! Blev lite guitar hero spel oxå.. Killarna var ju såååå tuffa! Dem skulle ju slå mig.. Hmmmmm.. Hur tror ni det gick? Jo men visst! Johanna var ju vassast så klart! Är det något spel jag är bra på så är det Guitar Hero.. Killarna var inte lika tuffa efter en match mot mig.. Plockade ner dem ganska snabbt på jorden där..Eller vad säger du Jeanette?? Härligt!! Vi hade en kanonkväll! Skönt att vara hemma och inte vara allt för många.. Jag var ganska slut efter en dag på jobbet så det blev alldeles lagom.. Nettan och Fidde stannade över natten så det blev mysig frukost dagen efter också innan dem åkte hem.. Resten av helgen sen har jag jobbat.. Gick nattpassen imorse.. Är ledig imorgon sen är det dags att jobba lite igen.. Har bara nätter denna veckan vilket är kanonskönt..

Nu ska jag nog lägga huvudet på kudden och försöka sova lite..
Nu vet ni att jag lever och mår bra.. Hela veckan har varit fantastiskt bra!

NATTI NATTI!!


*saknar <3*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback