Lite bättre men långt ifrån bra...

Har lugnat sig lite med magen men det är lågnt ifrån bra.. Har kunnat ligga en stund på soffan nu utan att behöva springa upp hela tiden.. Har försökt få i mig lite lätt att äta men det är lönlöst.. Tarmvila som vi säger på jobb som gäller för mig ett tag till känns det som.. Får försöka ta mig till affären imorgon och köpa lite proviva.. Som det är just nu kan jag inte gå ut.. Så himla typiskt! Har precis hunnit hämta mig efter bilolyckan.. Skulle gjort min MR idag och så blir jag sjuk... Det ena efter det andra avlöser varandra känns det som.. Hoppet tryter snart änns det som...


Det är tur jag har någon som bryr sig... Någon som vill ha mig för den jag är och ingenting annat.. Jag har någon som finns vid min sida.. Någon som lyfter upp humöret och stöttar.. Någon jag bryr mig om och för tillfället saknar.. Sen har jag ju alla er underbara vänner och min familj så klart...

Nu lägger jag mig ner uner täcket igen... Trots en hel del kläder och en ganska varm lägenhet så fryser jag som om jag bodde i en iglo för tillfället.. Bättre att bädda ner sig och försöka sova en stund till..

Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback