Lite trött är man allt idag

Nyss uppstigen och fortfarande lite småseg är man... Blev en bra natt på jobbet.. Saker att pyssla med hela tiden så arbetspasset gick ganska fort men det var itne så man behövde stressa allt för mycket.. Tur var väl det eftersom det inte går lika fort för mig för tillfället som det brukar när jag gör någonting... Känns åtminstone bättre i nacken nu.. Bara ryggen som fortfarande spökar och inte vill ge med sig men det kommer.. Jag fortsätter att föröska leva mitt liv som vanligt och ger mig inte i första taget.. Enivs? Nej inte jag väl?! Kanske lite då... Har iallafall sovit gott under dagen.. Somnade som en klubbad säl någon timme efter jag kom hem.- Trodde jag skulle göra min MR-röntgen idag men hade kollat tokigt på datumet.. Det är imorgon.. Så då blir det inte någon sömn när man komer hem från nattpasset.. Hinner äta lite sen är det dags att bege mig till sjukhuset för nålsättning och andra förberedelser innan undersökningen..  Hoppas innerligt att förändringen på hjärnan antingen har försvunnit eller inte ändrat sig något så man slipper fler undersökningar... År 2010 har börjat helt otroligt bra! Tycker det kan fortsätta så oxå!

Ahhhh avståndet gör mig galen emellanåt!!!! Visst är det Skönt med lite avstånd ibland.. Man har sitt eget fortfarande och man får sin egen tid som jag behöver.. Men ibland gör det mig helgalen! Jag vill så mycket! Jag saknar...  Tiden går så sakta till nästa gång..  Fast längtan är bra på sätt och vis.. Det blir så mycket bättre när man fått längta en stund.. Tänk om det inte vore sååååå lång tid bara!!
Nej nog med mitt tramsande nu.. Inget intressant för er att läsa..


Jag håller med någon som skrev något bra i sin blogg häromdagen.. Kan man inte acceptera vad där står i en blogg man läser så se till att sluta läsa den då! Det finns en anledning till varför man har sin EGEN blogg.. För att skriva vad man SJÄLV vill.. Kan man inte hantera vad jag gör med mitt liv eller vad som händer i mitt liv så sluta snoka runt istället och lägg ner det projektet.. Låt mig helt enkelt bara vara då.. Jag blir så otroligt trött på folk som lägger näsan i blöt o tror dem kan bestämma vad jag ska göra och inte göra.. Om jag ska blogga eller inte.. Vad jag ska blogga om.. Vem jag får träffa... Om jag får träffa någon.. Listan kan göras mycket längre... I min blogg skriver jag om MITT liv.. Gillar man inte mitt liv så radera min bloggadress..

Jaha vad händer annars för min del då.. Inte så mycket planerat.. Jobbar mycket denna veckan.. Är ledig lördag+söndag vilket ska bli riktigt skönt.. Är jag bättre i ryggen så ska jag låna min lilla bästis av Tess i helgen tänkte jag.. Mysa med bebis och busa... Annars händer det inte så mycket.. Se om jag får tillbaka bilen i slutet av veckan eller om det blir först i början av nästa.. Ska köra inom verkstaden där den står imorgon efter jobbet och hämta lite saker i bilen.. Se hur långt dem har kommit.. Ska bli skönt att få tillbaka sin egen bil igen.. Min ögonsten.. Eller rättare sagt min andra ögonsten.. Jag har ju någon annan som snor förstaplatsen som min ögonsten *ler*

Dags för mig att äta lite och ta mig ett varmt bad innan man ska iväg och jobba igen..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback