Lördag

Ännu en ny dag är här.. En arbetsdag för min del.. Ska strax sätta mig i bilen och bege mig ner till jobbet.. Usch vill inte köra egentligen men lika bra att få det gjort så man inte blir livrädd för att köra bil resten av livet.. Tycker det kan bli sommar nu så man kan köra utan att behöva ha hjärtat i halsgropen.. Ömmar fortfarande rätt bra i nacken och ryggen gör ont.. Men inget jag inte överlever.. Hoppas på att det lägger sig snart iallafall.. Känner mig som en tant på 80 med stela muskler.. Saker och ting går inte lika fort som dem brukar och det gör mig frustrerad.. Allt ska gå undan.. Det ska hända saker hela tiden annars blir det tråkigt.. Nu är man så illa tvungen att ta det lite lugnare vilket jag inte är van vid.. En utmaning det här ju! Få Johanna att sitta still.. Får se vad som händer på jobbet idag.. Nåt spännande kanske.. Det märker jag inom kort.. Dags för mig att köra om 20 minuter...

Dagen är alltså räddad på jobbet som ni förstår.. Jobbar till 22 ikväll sen blir det hem till soffan och ta det lugnt.. Somnar nog ganska snabbt ikväll för det blev inte jättemycket sömn inatt så man är fortfarande ganska trött.. Efter ett arbetspass är man ännu tröttare så klart.. Vad sen morgondagen har att erbjuda återstår att se.. Tess undrade om jag vill följa med dem och bada.. Hade varit ganska mysigt så det tåls att fundera på.. Tosse ska jag våldgästa oxå.. Sen på kvällen får jag troligtvis lite trevligt besök för en stund.. Inte så mycket som händer för mig denna helgen med andra ord som är intressant för er att läsa kanske..

Nu får jag ta mig i kragen och packa ihop mina saker till jobbet..
Önskar er andra en bra dag och kväll!
Ta hand om er!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback