Måste beklaga mig lite

Denna bloggen blir kanske inte jätteintressant för er läsare men jag har ju min blogg för att skriva av mig.. Lätta på mina tankar och känslor.. Just idag är ingen bra dag.. Jobbade inatt och det gick bra.. Började kännsa mig ganska frusen och lite konstig i amgen framåt morgonen men inget speciellt.. När jag kom hem började det dock.. Illamåendet kom som en blixt från himlen och sen bosatte jag mig på toaletten ett par timmar.. Så någon röntgen undersökning blev det inte idag.. Jäkla skit!!! Nu får jag vänta ännu en vecka innan jag får en ny tid.. Vill ha det överstökat nu! Kunde lägga mig och sova några timmar senare när det lugnat sig lite med magen.. Sovit 3 timmar ungefär sen var det dags igen.. Jag verkligen hatar att vara magsjuk! Jag vet att hata är ett starkt ord men det kan användas vid detta tillfället.. Nu sitter jag här och försöker skriva samtidigt som jag får avbryta och springa på toa stup i kvarten då det kommer från båda hållen.. Sorry för denna uppdateringen men måste klaga nånstans.. Helt slut i kroppen! Ingen bra tajming att få detta efter ett nattpass när man behöver sova ordentligt....
Och nu saknar jag dessutom verkligen någon mer än jag kan beskriva!

Nej nju ska jag försöka krypa ner under täcket.. Fryser som bara den.. Får hoppas ja får lov att ligga där en liten stund iallafall... Leden för min gnälliga och ointressnta uppdatering.. Blir så ibland när man behöver kasta av sig lite.. Fööhoppningsvis tycker ni inlägget tidigare var lite intressantae att läsa iallafall..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback