På bättringsvägen kanske?

Kan man vara på bättringsvägen tro.. Åtminstone med illamåendet och magen.. Har varit uppe fram till 4-5 imorse men sen har det varit ganska lugnt... Febern stiger fortfarande så fort panodilen går ur kroppen men det kan jag hantera.. Tar en ny dos panodil och febern går ner igen.. Men kräkningarna är värre så bara jag slipper dem så gör det mig inget om febern är kvar.. Bara man blir frisk snart.. Vill inte ligga sjuk till helge när man dessutom för en gångs skull är ledig.. Har ju tänkt låna Kella Bella i helgen och dessutom antagligen träffa någon som ligger mig varmt om hjärtat.. Vill bli frisk frisk frisk!!

En helt underbar dag ute idag! Så ligger man deckat här på soffan och ser hur solen skiner utanför i vintervädret.. Så himla trist att man inte kommer ut... Har ingen ork till det.. Måste försöka gå trappstegen ner och till affären som ligger hör i huset bredvid.. Har ingenting hemma som magen tillåter mig att äta.. Behöver få i mig någonting efter alla förluster.. Har fått i mig lite bubbelvatten idag som än så länge fått stanna kvar.. Så lite blåbärssoppa eller nyponsoppa kan nog vara på sin plats.. Är inget stort fan av det egentligen men det går ner..

Blir kanske inte så mycket uppdateringar av mig idag.. Orkar knappt hålla ögonen öppna med jämna mellanrum.. Sover mellan varven då febern går ner.. Ska bädda ner mig under täcket här på soffan igen och lägga ifrån mig laptopen... Se om jag lyckas ta igen lite förlorad sömn från natten.. 

Önskar er läsare en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback