Slagen hjälte

Ja just nu känner jag mig som en slagen hjälte.. Oj oj vad trött jag är.. Tar ett tag innan man vaknar till liv ur eftermiddagskoman man hamnade i när man gick och lade sig.. Har fått halsova ett par timmar nu mellan 14-17.. Lite mat i magen och göra sig iordning för arbetspasset ikväll med en dusch sen är jag nog redo igen.. Tar ett tag innan man piggnar till när man gått upp.. Men skönt har det varit.. Välbehövligt med lite sömn..

Mycket tankar och känslor i omlopp hos mig just nu.. Vet inte var jag ska börja.. Hur jag ska hantera allt.. Men det mesta är bra.. Toppen faktiskt! Jag är bara inte bortskämd med att få må så här och bli behandlad så här.. Jag måste lära mig våga lita på det som är bra.. Måste våga chansa.. Våga släppa in... Jag är en stor grubblare.. Tänker på allt.. Virder och vänder på det minsta.. Tänk om hit och tänk om dit.. Jag måste försöka lära mig att vissa saker blir som dem blir.. Men för tillfället grubblar jag inte bara.. Jag tänker.. Jag funderar.. Jag saknar.. Jag minns... Jag mår bra.. Jag visslar för mig själv.. Jag sjunger för hela grannskapet..

Ta vara på tiden och ta hand om varandra
Våga chansa för att vinna

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej

Tack för din kommentar.Jo du har nog rätt om det. Så det blir ej lösen då dem kommer ha roligt åt det, Ja det är många som klankar ner på en bara för att man skriver om det man vill.. Och sen hoppas jag att du mår bättre efter krocken. Jag hörde om det på radion, och när jag läst din blogg förstod jag att det var du.. Krya på dig Mvh Victoria

2010-01-12 @ 00:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback