Snart dags att sova men en liten uppdatering först

Idag har det varit en helt fantastiskt bra dag för mig.. Lite dåligt med sömn så man var lite seg imorse innan man kom igång men sen så.. Tog tag i lite samtal som skulle ringas.. Gjorde ett turbyte på jobbet inför fredagen.. Städade undan lite här hemma och hann t.o.m sitta ner och prata lite med Tosse över skype och blev telefonsamtal med Mr ...... oxå under dagen som helt klart alltid uppskattas.. Vid 15-tiden satte jag mig i bilen och körde mot Hässleholm.. Blev en snabbrunda inom pappa i tyringe.. Var tvungen att fylla på spolarvätska på bilen (igen) eftersom den tog slut vid Perstorp så när jag kom till Tyringe såg jag inte ett dugg.. Måste köpa mig lite extra och ha liggandes i bilen.. Går åt en hel del eftersom man kör så mycket som man gör till jobbet och överallt annars.. Hann med en koppa kaffe där innan det bar av in till stan för att träffa lillebrossan, hans tjej och deras lille bebbe.. Ja jag har ju som jag nskrivit innan blivit faster så nu skulle man få träffa hela familjen och mysa med bebis.. Träffat en del av Emmas (brosans tjej) släkt oxå.. Hennes mamma och syster med respektive.. En helt underbar familj det där! Som jag har snusat med bebis kan ni tro! Å vad han är söt lille Oliver!! Helt ofattbart att dem är så små! Och att LILLEbrossan blivit pappa! Men vilken underbar familj dessa tre är alltså! <3 Jag har goast, snusat och kelat hela eftermiddagen där.. Nettan (Emmas mamma) hade lagat god mat så bjuden på middag blev man oxå  *tack tack* Vid 20-tiden bar det av hemåt mot HBG igen.. Caroline mötte upp mig här hemma och hämtade upp mig.. Körde bort och tankade och så sen bar det av hem till hennes pappa en runda.. Satt och småpratade innan vi begav oss hemåt igen och Caroline körde hem när hon släppt av mig..

Så nu sitter man här i soffan.. Börjar bli lite småtrött men är alldeles för pigg för att vara vid denna tiden egentligen.. Är nog alla koppar kaffe det har blivit idag som gör sig påminda.. Men ska snart försöka bädda ner mig och snusa lite på kudden min som luktar otroligt gott.. *undrar varför* Nån som vet?  Har varit en underbart mysig dag.. Har hållt ett alldeles lagom tempo.. Fått massor gjort men ändå inte stressat.. Bra njutit av tillvaron och livet som just nu tagit en vändning och går åt rätt håll.. År 2010 har börjat bra! Jag lämnar ett tufft år bakom mig och ser framemot ett bra år med underbara vänner och en fantastisk familj!

Nu ska jag försöka avsluta allt jag sysslar med via datorn och krypa i säng..
Natti natti kära läsare!


        

Kommentarer
Postat av: Mimi1

Grattis faster <3<3 Hoppas allt e bra med dig tjejen. Kramar

2010-01-05 @ 12:31:57
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman! =) Allt e bra med mig =) Hoppas allt e bra med dig o familjen oxå kram kram

2010-01-05 @ 14:13:31
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis faster Johanna!!!! Vilken söt liten kille!

2010-01-06 @ 14:19:23
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback